آرنولد: چرا سالی ۲۵ هزار نفر بی گناه می میرند؟

آرنولد شوارتزنگر که یکی از فعالان محیط زیست است، در یک سخنرانی از روش های مدافعان محیط زیست انتقاد کرد و گفت: باید بیشتر بر مشکلات سلامتی انسان‌ها و نقش آلودگی آب و هوا هشدار بدهیم تا همگان متوجه ضرورت توجه به تغییرات آب و هوایی بشوند.


به گزارش بشیرآنلاین، قهرمان اسبق بدنسازی جهان در نشست آب و هوای جهانی که یکشنبه در بن آلمان برگزار شد در این باره صحبت کرد. دیپلمات‌هایی از سراسر جهان برای بحث درباره دستاوردهای نشست پاریس در این شهر گرد آمده بودند.
او گفت: وقت این است که بیدار شویم و درباره ۲۵ هزار نفری حرف بزنیم که هر روز فقط برای آلودگی آب و هوا جان خود را از دست می‌دهند. شوراتزنگر همچنین به انجمن‌ها و جوامع محیط زیستی نیز انتقاد کرد و گفت آنها نقطه حساس را از دست داده‌اند و تنها بر گرمای زمین تاکید می‌کنند.
آرنولد در ادامه گفت: برای مردم خیلی مهم نیست که افزایش دو درجه‌ای حرارت زمین به چه معناست یا این که سطح آب دریاها بالا می‌آید چه عواقبی دارد. در عوض تاکید بر موارد مشخص مثل یادآوری این که مردم بیشتر از همیشه سرطان می‌گیرند و کودکان دچار بیماری‌های چون اوتیسم می‌شوند، مردم را بهتر متوجه عواقب بی توجهی به محیط زیست می‌کند.


دیدگاه برای “آرنولد: چرا سالی ۲۵ هزار نفر بی گناه می میرند؟
  1. سلام، دمش گرم. سرطان رو خوب اومد👍😑 حقیقت این هستش که شرکتهای بزرگ و برخی مقامات برای خفه کردن بنیادهای مدافع مردم اسپانسرشون میشن و همینطور بهشون پول میدن، برای همین این بنیادهای هم پیمان شده با نابودگران زمین، راه و روشها و حرفهای بدرد نخور و حتی اشتباه به مردم تحویل میدن. مثلا بنیادهای مبارزه با بیماری ها که غذاهای حیوانی، فستفودی، سرطانزا، پرکالری، کم کننده ی عمر، پر چربی و … رو در وبسایتشون تبلیغ میکنن. یا همین انجمنهای محیط زیستی که بی بخار هستن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *