تلاش برای اعتبار در تاریخ المپیا

براندون کری
سن:۳۸سال
وزن :۱۱۵تا ۱۲۰کیلوگرم
قد:۱۷۲٫۵سانتیمتر
ملیت :امریکایی
عضلات مورد علاقه او در تمرین عضلات پشت و همسترینگ (پشت پا) هستند.
براندون در شهر نشویل ،مرکز ایالت تنسی بدنیا آمد.والدین او مشوق او در داشتن یک زندگی اکتیو بودند واو را ابتدا در کلاس ژیمناستیک و سپس در کشتی و بعد هم در فوتبال و سر آخر هم در رشته دو و میدانی ثبت نام کردند.
جالب بدانید علاقه براندون به تمرین با دمبل از سن ۷ سالگی و با تمرین در خانه آغاز شد و هر روز بعد از مدرسه با دمبل ها یش حرکات بدنسازی رو اجرا میکرد و به تدریج موجب شیفته شدن او به فیتنس شد.
پس از اتمام دوره دبیرستان ابتدا درزمینه فیتنس شغلی پیدا کرد.
سپس وارد کالج تربیت بدنی شد و دانش خود را در رشته بدنسازی و تغذیه ارتقاء داد.پس از دریافت مدرکش از کالج .ابتدا بعنوان مربی بدنسازی مشغول به کار شدو سپس به یک بدنساز مبدل شد.
اولین قهرمانی اش را در سال ۲۰۰۳ کسب کرد و هر سال با حضور در مسابقات سطح آماتور درصدد پخته تر شدن عضلاتش بر آمد.

در سال ۲۰۰۸ و پس از اینکه توانست در این چند سال ۳۰ پوند به وزن عضلاتش بیفزایید .آماده شرکت در مسابقه قهرمانی NPCامریکاشد. ودر این مسابقه توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.
بدین ترتیب نه تنها عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد بلکه به یک بدنساز حرفه ای نیز مبدل شد.
و این برای براندون به منزله فرصت رقابت با بهترین های این رشته در جهان بود.
در طول ۹ سال آتی در ۲۴ مسابقه حرفه ای شرکت کرد و عناوینی همچون نفر هشتم مستر المپیا سال ۲۰۱۱ و نفر اول آرنولد کلاسیک برزیل در سال ۲۰۱۳ و نفر اول مسابقه سوپر شو تورنتو و قهرمانی آرنولد کلاسیک استرالیا در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.
ودر سال ۲۰۱۹ با تصاحب مجسمه ساندوتوانست بالاترین عنوان بدنسازی دنیا را در کارنامه بدنسازی خود به ثبت برساند و آخرین مستر المپیا تا به امروز باشد



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *