تکان دهنده؛ پاهای رونی کولمن از کار افتاد!

رونی کولمن، بدنساز افسانه ای جهان شاید دیگر نتواند با پاهایش راه برود!

به گزارش پایگاه خبری هفته نامه بشیر ( بشیر آنلاین) این واقعا غم انگیز است که بشنویم رونی کولمن قهرمان افسانه ای پرورش اندام قرار است برای همیشه روی صندلی چرخدار بنشیند.

افسانه ۵۳ ساله بدنسازی جهان‌پس از تحمل چند سال درد و آسیب از ناحیه کمر و انجام ۱۰ عمل جراحی گویا در سه جراحی اخیر خودش نتوانست شرایط بهبود کننده را داشته باشد و الان مشکوک است که شاید از نعمت راه رفتن محروم شود. رونی درباره وضعیت خودش می گوید: «من اطمینان کامل ندارم که آیا باز هم می توانم راه بروم یا اینکه باید روی صندلی چرخدار بنشینم، در تمام این جراحی ها آسیب زیادی به بدنم وارد شد و سه عمل جراحی آخرم بسیار بد بود. بنابراین در حال حاضر نمی دانم که آیا میتوانم راه بروم یا نه؟ اما فکر می کنم اگر این جراحی ها موفقیت آمیز انجام می شد، الان من می توانستم با پاهای خودم قدم بزنم.»

رونی کولمن علاوه بر اینکه در این مدت متحمل آسیب های جسمانی زیادی شده، با این جراحی های پیاپی هزینه گزافی پرداخته است. او می گوید: «هر جراحی ای که انجام دادم بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار هزینه در بر داشت و این سه عمل آخرم نزدیک به دو میلیون دلار برای من آب خورد.»



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *