رونی کولمن: از فلکس ویلر تعجب کردم

رونی کولمن، قهرمان افسانه‌ای مسترالمپیا درباره بازگشت فلکس ویلر، رقیب قدیمی‌اش به صحنه مسابقات گفت: راستش را بخواهید، خیلی متعجب شدم که فلکس دوباره می‌خواهد برگردد. اوایل که این خبر منتشر شد، فکر نمی‌کردم واقعی باشد تا این که با او صحبت کردم و فلکس تایید کرد که می‌خواهد دوباره مسابقه بدهد.

به گزارش بشیرآنلاین رونی کولمن در ادامه گفت: ولی چیزی که من را واقعا شوکه کرد این بود که  گفت که می‌خواهد در دسته جدید فیزیک کلاسیک شرکت کند.  فلکس ویلر در سال‌های گذشته روی بدنش خیلی فشار آورده است و دیگر مثل یک ماشین صفر کیلومتر نیست! وقتی از یک نقطه‌ای عبور کنی دیگر نمی‌توانی به عقب برگردی. فلکس وقتی روی استیج برود ۵۲ ساله است و فقط یک سال از من جوان‌تر! ما دوست داریم برگردیم به عقب و بدن‌های دوران جوانی‌مان را داشته باشیم ولی چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. من برای فلکس آرزوی موفقیت می‌کنم. فعلا به نظر می‌رسد وضعیت خوبی دارد.

رونی همچنین درباره این رشته جدید گفت: درباره فیزیک کلاسیک از مردم می‌شنوم که در آینده اینقدر محبوب می‌شود که جای پرورش‌اندام را می‌گیرد. البته من به این معتقد نیستم. پرورش‌اندام خیلی سابقه طولانی دارد و هیچ جایی نمی‌رود!



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *