شرایط باشگاههای ورزشی در دوران کرونا از زبان ناصر پورعلی فرد

ناصر پورعلیفرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گزارشی از شرایط حاکم بر باشگاه های ورزشی پس از اعلام تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا را ارائه داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، طی هفدهمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش که به ریاست دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران برگزار شد و ناصر پورعلیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده وزارت بهداشت نیز در آن حضور داشتند، علیفرد به بیان گزارش کاملی از شرایط باشگاه های بدنسازی در این دوران پرداخت.
وی با اشاره به این که تعطیلی باشگاه های بدنسازی، معیشت بیش از ۵۰۰ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار امیدواری کرد در صورت بازگشایی باشگاه های ورزشی دستورالعمل های بهداشتی به جد در این اماکن رعایت شود تا سلامت ورزشکاران و مربیان به خطر نیفتد.
پورعلیفرد با اشاره به تلاش برخی استان ها نظیر اصفهان برای جبران آسیب مالی وارد شده به باشگاه های ورزشی گفت: وزارت ورزش و جوانان نیز به طور همزمان از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا حمایت های لازم را از باشگاه های ورزشی به عمل می آورد.



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *