پرورش اندام به جمع ورزش های دانشگاهی پیوست

هر وقت عبارت «ورزش دانشگاهی» به گوش می رسد، ناخودآگاه یاد رشته بسکتبال می افتیم که به ورزش دانشگاهی مشهور است اما حالا، پرورش اندام و پاورلیفتینگ هم به جمع ورزش های دانشگاهی اضافه شده اند.

به گزارش پایگاه خبری هفته نامه بشیر (بشیر آنلاین) هفته گذشته نخستین نشست انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ فدراسیون ورزش های دانشگاهی با حضور رییس این فدراسیون و اعضای هیات ریسه این انجمن برگزار شد.

در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده گفت: امیدواریم با شروع فعالیت این انجمن در فدراسیون بتوانیم در بالابردن مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی نقش موثری ایفا کنیم.

رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در ادامه افزود: یکی از راه های همگانی کردن ورزش در دانشگاه ها تنوع بخشی، رشته های ورزشی فعال دردانشگاه ها است. امروزه ذائقه دانشجویان هم به ورزش تغییر نموده است به طوری که علاقه مندان بسیار زیادی رشته های زیر مجموعه پرورش اندام وپاورلیفتینگ را دنبال می کنند.

نصیرزاده در ادامه افزود: انجمن بدنسازی یکی از انجمن های بسیار پرمخاطب است و نباید فقط به برگزاری یک مسابقه در رشته پاورلیفتینگ و پرورش اندام اکتفا کند بلکه باید بتواند به تربیت و آموزش مربیان بدنساز در رشته های دیگر هم بپردازد، با توجه به این مساله از همه روسای انجمن های استانی می خواهم این موضوع را یکی از اصلی ترین برنامه های مدنظر خود قراردهند.

رییس فدراسیون دانشجویی هم در این نشست ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه پیام نور به تشریح سیاست های فیزو در خصوص مسابقات جهانی و یونیورسیادهای دانشجویی پرداخت و گفت: با این پتانسیلی که دراین جلسه می بینم امیدواریم هرچه سریعتر شاهد این موضوع باشیم که رشته پاورلیفتینگ وارد بازی های یونیورسیاد هم بشود.

در ادامه ضمن تصویب تقویم شش ماهه دوم فعالیت های انجمن توسط اعضا حاضر درجلسه، هر یک از اعضا به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند ودر پایان ابلاغ روسای انجمن های استانی کمیته ها و اعضای هیات ریسه انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ اهدا شد.



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *