پاسخ دبیر فدراسیون به شایعات

واکنش دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی به شایعات

آرای کددار در رای گیری اعتبار ندارند!
دبیر مجمع فدراسیون بدنسازی در واکنش به شایعه مهندسی انتخابات این فدراسیون گفت:« وزیر ورزش تاکید کرده از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.»

حسن کرباسی، دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون درباره اینکه چه کسانی حق رای دارند، گفت:«در ماده ۵ اساسنامه انتخابات فدراسیون های ورزشی تعریف شده که چه کسانی حق رای دارند. روسای هیات های استانی، مقام عالی وزارت یا یکی از معاونان ایشان به عنوان رییس مجمع، رییس یا نماینده کمیته ملی المپیک، نماینده دستگاههای مختلف از جمله تربیت بدنی نیروهای مسلح، فدراسیون دانش آموزی، فدراسیون دانشجویی و فدراسیون کارگری، سه نماینده از ورزشکاران، یک نماینده از داوران، یک نماینده از مربیان و دو نماینده از باشگاهها حق رای خواهند داشت که فکر می کنم با توجه به اداره یکی از هیات های استانی با سرپرست و نداشتن حق رای، در مجموع اعضای مجمع ۴۳ نفر خواهند بود. کسی می تواند رییس فدراسیون شود که نصف به علاوه یک رای به دست آورد.»

او در واکنش به شایعات مطرح شده درباره حمایت وزارت ورزش از یک کاندیدا و فشار به هیات های استانی در روزهای اخیر عنوان کرد:«در تمام مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی کاندیداها سعی می کنند با تبلیغات بتوانند برای خودشان رای بیشتری کسب کنند. بنده به عنوان دبیر مجمع اعلام می کنم که قطعا اعضای مجمع بر اساس برنامه های ارائه شده و شایستگی افراد رای خود را به صندوق می اندازند و وزارت ورزش با تاکید وزیر ورزش از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند.»
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی در واکنش به اینکه بعضی روسای هیات ها اعلام کرده اند از سوی مدیران کل استان خود تحت فشار هستند و حتی به آن ها گفته شده در برگه رای کد خاصی را بنویسند، گفت:«این موضوع هم مثل شایعات دیگر در حد شنیده هاست و به من چیزی به صورت مستند ارائه نشده. از همین جا خدمت همه اعضای مجمع اعلام می کنم بر اساس ماده ۱۳ اساسنامه انتخابات فدراسیون های ورزشی که به نحوه رای گیری اشاره کرده، آمده رای هر فرد باید به صورت کتبی و مخفی باشد و در غیر اینصورت به نتیجه انتخابات خدشه وارد می شود و جای اعتراض وجود خواهد داشت. بنابراین اعضای مجمع باید تنها نام و نام خانوادگی کاندیدای مورد نظر خود را روی برگه رای بنویسند



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *