‍ برای مدتی در ماشینم می خوابیدم

نظر ویلیام بوناک، مشهور به “آقای فاتح” درباره بدنسازی و گذشتن از بدبیاری های زندگی

از ویلیام بوناک قهرمان آرنولد کلاسیک و نایب قهرمان در المپیا دو سال پیش گفتگویی منتشر شد که خواندن دوباره ان خالی از لطف نیست:

ویلیام، صعود تو به قله دنیای بدنسازی فقط به ساختن بدنی ایده آل برای نمایش در بزرگترین نمایش دنیا، یعنی مسترالمپیا نیاز نداشت و تو باید با چیز های دیگری هم دست و پنجه نرم می کردی. چیزی که بسیاری از مردم درباره تو نمی دانند این است که تو در یک مدت زمان وضع مالی خوبی نداشتی و در ماشینت زندگی می کردی. این درست است؟
بله، من آن موقع در حال گذراندن زمان بسیار سختی از زندگی ام بودم. در زندگی موقعیت هایی پیش می آید که شما نمی توانید آنها را کنترل کنید. من شغل و خانه ام را از دست داده بودم که در نتیجه مجبور شدم که مدتی در ماشینم بخوابم
من می توانستم در خانه یکی از دوستانم بمانم، ولی نمی خواستم برای هیچ کسی مزاحمت ایجاد کنم همچنین غروری که من دارم مجبور کرد که خودم با این موضوع دست و پنجه نرم کنم و از هیچکسی کمک نخواهم. به هر حال من از آن موقعیت هم گذشتم و الان هم قوی تر از همیشه ادامه می دهم. از همه مهم تر اینکه من از این تجربه، درس های خوبی را گرفتم!
تو از این تجربه چه چیزی را یاد گرفتی؟
این تجربه به من یاد داد که هیچ وقت تسلیم نشوم. زندگی سخت است و مانع های زیادی را هم دارد، ولی شما باید تمام تلاشتان را بکنید و از آنها جان سالم در ببرید. پس رفت ها و بن بست ها، فقط مانع هایی هستند که بین موقعیت کنونی شما و جایی که می خواهید به آن برسید قرار گرفته اند. هیچ چیزی برای همیشه باقی نمی ماند و شما باید بدون توجه به اینکه در چه موقعیتی از زندگی هستید، همیشه بیشترین استفاده را از آن ببرید. در اغلب اوقات، آزمون و خطا ها چیزهای بسیار بیشتری از کتاب های معروف را به شما یاد می دهند.

تو در غنا بدنیا آمده ای، چطور شد که از اروپا سر درآوردی؟
مادرم من و خواهرم را به هلند آورد و ما در اینجا ساکن شدیم. مادرم این حرکت را کرد تا ما بتوانیم شانس بیشتری را برای ساختن یک آینده بهتر داشته باشیم.

در چه زمانی و چرا تمرین هایت را شروع کردی؟
من در زمان شروع ۱۳ یا ۱۴ ساله بودم و همیشه میخواستم که یکی از قوی ترین مردهای دنیا باشم!

آیا در زمانی که داشتی پله های ترقی را طی می کردی، مربی یا مشاوری هم داشتی؟
بله، خلید المشیناوی و ماندر بنور مربی های من بودند. متاسفانه ماندر فوت کرد و خلید هم به کویت رفت. من در حال حاضر زیر نظر نیل هیل تمرین میکنم



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *