شاید همه ملی پوشان اعزام نشوند!

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: دعوت به تیم ملی به منزله حضور در رقابت های جهانی اسپانیا نیست!

به گزارش بشیرآنلاین ناصر پورعلی فرد همچنین گفت: نفراتی راهی مسابقات جهانی اسپانیا خواهند شد که علاوه بر شانس صد در صدی کسب مدال با شایستگی و عین عدالت در جمع ملی پوشان قرار گرفته باشند.

پورعلی فرد افزود: پس از اعلام اسامی دعوت شدگان به تیم ملی، انتقاداتی نسبت به عدم دعوت از برخی چهره ها صورت پذیرفت که ما را بر آن داشت تا برای آنکه خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود، به نوع دیگری به ماجرا نگاه و فرصت اعزام نفرات شایسته را فراهم آوریم. اصولاً آنهایی که انتخاب نمی شوند، برای خود دلایل بسیاری را می آورند و این امری طبیعی در تمامی رشته ها ست، اما فدراسیون برای آنکه میزان اشتباه در انتخاب را به حداقل رسانده باشد، در یک مورد با دعوت از دو تن از مربیان و داوران بی طرف و دو تن از اعضای کمیته فنی و گرفتن نظرات آنها در خصوص انتخاب نفر نهایی آن وزن اقدام که فکر می کنم، کار خوبی بوده باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه برای ما در این نوع انتخاب ها مهم است، اینکه عدالت در نوع انتخاب ها رعایت و حق به حقدارش رسیده باشد که امیدوارم در این باره این اتفاق افتاده باشد. خطای انسانی از جمله مسائلی است که در هر رشته ای اتفاق می افتد، اما اینکه چگونه باید با آن اشتباه برخورد کرد مسئله مهمی است که ما وارد کارزار اصلاح آن شده ایم.

پورعلی فرد گفت: صرفاً اعلام اسامی ملی پوشان به منزله اعزام صد در صدی آنها به رقابت های جهانی اسپانیا نیست، چرا که ما قصد داریم نفراتی را به مسابقات جهانی اعزام کنیم که علاوه بر داشتن شانس صد در صدی کسب مدال عین عدالت انتخاب و حرف و سخن ها در اطراف آنها در پائین ترین حد ممکن باشد، ضمن اینکه مربیان تیم ملی نیز در جریان اردو به لحاظ فنی، انضباط اردویی و خیلی از مسائل دیگر بر روی عملکرد ورزشکاران نظارت و نظرات خود را به فدراسیون اعلام خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی امروز، بحث تامین اعتبار برای سفر تیم ملی به اسپانیا نیز بحث مهمی است که امیدوارم در این مسیر مشکلی نداشته و بتوانیم ورزشکاران بیشتری را به مسابقات اعزام نمائیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی در رژیم هستند، می توانند در رقابت های بین المللی جام الماس نیز شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت کارت پرو آزمایش کنند.



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *