قیمت سمینارهای جام الماس اعلام شد

در فاصله دو روز مانده به آغاز سمینارهای مربیگری و داوری جام الماس خلیج فارس، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،  شرایط ثبت نام متقاضیان شرکت در کلاس داوری درجه یک، سمینار مربیگری و سمینار داوری ماسکولار فیزیک را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری هفته نامه بشیر (بشیر آنلاین)  متقاضیان شرکت در کلاس داوری درجه یک باید دفترچه داوری درجه ۲ داشته باشند، دفترچه ای که ۳ سال از تاریخ صدور آن گذشته باشد. کارت ملی و تصویری از آن، به همراه یک قطعه عکس ۴*۳ و فیش واریزی به مبلغ ۵ میلیون ریال از جمله دیگر مدارکی است که متقاضیان باید آنرا تحویل نمایند.

متقاضیان شرکت در سمینار مربیگری نیز، باید ضمن ارائه یک قطعه عکس و کارت ملی و تصویری از آن در روز ثبت نام، فیش واریزی ۱۲ میلیون ریالی خود را به حساب فدراسیون را به مسوولان برگزار کننده سمینار تحویل دهند.

متقاضیان حضور در سمینار داوری رشته ماسکولار فیزیک نیز باید فیش واریزی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال را به همراه یک قطعه عکس و کارت ملی و تصویری از آن را به هنگام ثبت نام به همراه خود داشته باشند. حضور داوران درجه یک، ۲، ۳ و بین المللی در این سمینار الزامی اعلام شده است.

گفتنی است شرکت در سمینار مربیگری و سمینار داوری ماسکولار فیزیک برای عموم آزاد خواهد بود.

هرچند در این اطلاعیه نامی از مدرسان این کلاس ها برده نشده اما به نظر می رسد همچون سال های گذشته پاول فیلبورن مسئولیت تدریس در کلاس های داوری را به عهده داشته باشد.



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *