اعزام تیم ملی مچ اندازی به جهانی آنتالیا

تیم ملی مچ اندازی ایران پس از چند بار حضور در رقابت های آسیایی و کاپ های آزاد، برای نخستین بار در تاریخ این ورزش به صورت رسمی راهی رقابت های جهانی خواهد شد.

قرار است تیم ملی مچ اندازی ایران با ۷ ورزشکار و ۳ همراه روز شنبه فرودگاه امام خمینی (ره) را به سوی آنتالیای ترکیه محل برگزاری رقابتهای جهانی مچ اندازی ترک کند.

تیم ایران را در این سفر محمد حسین لطف آبادی نفر اول کشور و نایب قهرمان رقابتهای آسیایی سال ۲۰۱۸ و کاپ آزاد آسیا در سال ۲۰۱۷، محمدرضا خانلاری نفر اول کشور و نفر سوم رقابت های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸، ابوالفضل شایسته نفر اول کشور و نایب قهرمان کاپ آسیا، محمدرضا انصاری نفر اول تیم ملی، مسیح رنجبر نفر سوم کشور، احمد خراسانی نفر اول کشور و عضو تیم ایران در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ و حافظ محمدی آذر نفر اول کشور تشکیل می دهند. رئیس کمیته مچ اندازی عزت الله رجب لو است که در یکی دو سال اخیر توانسته تحولی در این رشته به وجود آورد.

به گزارش پایگاه خبری هفته نامه بشیر (بشیر آنلاین) بنا به دلایلی ۳ نفر از قهرمانان آن به نام های قربانعلی ابراهیمی قهرمان آسیا، علیرضا احمدی و محمدرضا محمدزاده در آخرین لحظات سفر انصراف خود را از حضور در مسابقات اعلام کردند.

گفتنی است تا به امروز هیچ ورزشکاری از کشورمان در رقابت های جهانی موفق به کسب مدال نشده است و این بار نیز با توجه به ترکیب تیم ملی که بسیاری از قهرمانان خود را در اختیار ندارد، کار سختی برای قهرمانان، ایرانی برای کسب مدال پیش بینی می شود.



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *