کیش، گزینه اصلی میزبانی مسابقات

بازدید رییس فدراسیون از امکانات جزیره کیش/نصیرزاده: در صورت توافق نهایی کیش میزبان مسابقات قهرمانی کشور خواهد شد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز جمعه با حضور در جزیره کیش ضمن برگزاری جلسات با مسئولان ورزشی از امکانات جزیره نیز برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده روز جمعه ۱۹ دی ماه با سفر به جزیره کیش در جلسه ای با حضور عزیزاله فرضی پور سرپرست مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، ناصر نجف پور معاون این مرکز، رضا اردیخانی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کیش و احمدی مسئول هیات های ورزشی کیش شرکت کرد.

در این نشست بحث میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و فیزیک مطرح شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این نشست گفت: ما علاقه مندیم مسابقات در این جزیره برگزار شود چون هم شیوع ویروس کرونا در کیش کمتر از دیگر نقاط کشور است و هم امکانات و تجهیزات مناسبی در این جزیره وجود دارد. البته شرایط آب و هوایی کیش نیز در زمستان کاملا ایده آل است. امیدوارم بتوانیم به توافق نهایی برسیم تا مسابقات را در جزیره کیش برگزار کنیم.

پی نوشت: کیش میزبان اولین دوره رقابتهای جام الماس در ایران بود و در اسفندماه شرایط بهتری از نظر محدودیت های کرونایی ، آب و هوایی و پذیرایی دارد

این اقدام عبدالمهدی نصیرزاده تصمیم جدی او را برای برگزاری رقابتها نشان میدهد



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *