بازار چه کالاهایی در دوران قرنطینه داغ شد؟

بشیر آنلاین : میلیاردها نفر در سراسر جهان در قرنطینه خانگی به سر می‌برند

این خانه‌نشینی با تغییر سبک زندگی، معادلات را در تمام بازارها بهم زده است.

برخی از کالاها کمیاب شده‌اند، برخی از کالاها مثل نفت

به شکل عجیبی ارزش‌شان را از دست داده‌اند و برخی دیگر از کالاها نیز ناگهان محبوب شده‌اند.

تحلیل نشانه‌های رفتاری صدها میلیون کاربر در سراسر وب، نشان می‌دهد که «دمبل ورزشی» یکی از کالاهایی است که علاقه به آن به طور ناگهانی افزایش یافته است.

در طول ماه گذشته، محبوبیت دمبل ورزشی ۷۲۵ درصد بیشتر شده است؛ به این دلیل که عده زیادی حالا در خانه ورزش می‌کنند.

همچنین محبوبیت صفحه نمایش خارجی و موس برای لپ‌تاپ نیز به ترتیب ۱۶۰ و ۸۵ درصد افزایش یافته است؛ این روند، حکایت از دورکاری در قرنطینه و نیاز به ابزاری دارد که کاربری لپ‌تاپ‌ها را برای کارهای طولانی مدت ساده کند



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *