فیل هیث: از من بترسید!

فیل هیث، قهرمان شش دوره از مسابقه‌های مسترالمپیا بیشتر از آن که بخواهد از رقیبانش بترسد، از خودش و چیزهایی که می‌تواند به دست بیاورد، ترس دارد.

به گزارش بشیر آنلاین هیث به گفته خودش در سن ۳۷ سالگی هنوز هم به نقطه اوجش نرسیده است و طرفداران و دشمنان او باید از چیزی که به میدان می‌آورد، بترسند.

* هیچ کدام از ۵ نفر برتر مسترالمپیای سال گذشته، در سال ۲۰۱۷ در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است. آیا تو نگران یک غافلگیری نیستی؟

نه.

* چرا شان رودن نتوانست در سال گذشته تو را شکست بدهد؟

او به اندازه کافی خوب نبود. او هیچ وقت چنین وضعیتی را نداشته است و هیچ وقت هم به این حالت نخواهد رسید. بهترین نشانه برای این، تور مسابقه‌هایی بود که در سال گذشته پس از المپیا اجرا شد و من در آنها شرکت نداشتم. اگر شان همان تهدیدی که ادعایش را می‌کند بود، در این مسابقه‌ها قهرمان می‌شد و مقام اول را به رامی، دکستر و ویلیام نمی‌باخت. اینکه گفته شود او در سال ۲۰۱۶ من را شکست داد، به نوعی یک بی‌احترامی به این افراد هم به حساب می‌آید. او باید نگران شکست دادن بقیه رقیبانش مثل دکستر جکسون، بیگ رامی و ویلیام بوناک باشد.

* از سال ۲۰۱۴ مردم می‌گویند که رامی یک روز می‌تواند تو را شکست بدهد. نظرت چیست؟

من رامی را هم مثل بقیه شکست می‌دهم؛ با عضله بهتر، تقارن بهتر، تفکیک بهتر و آمادگی بدنی کلی بهتر. رامی باید وزنش را کاهش بدهد، ولی مشکل اینجاست که وقتی وزن او پایین می‌آید، حجم عضلانی و آمادگی بدنی‌اش از دست می‌رود و به این صورت، دیگر نمی‌تواند باقی افراد حاضر بر روی صحنه را کوچک جلوه بدهد. اینگونه به نظر می‌آید که وقتی وزن او کمتر شود، در واقع نقطه قوت او هم از بین می‌رود ولی در همین حال، او هیچ وقت نمی‌تواند بدون کاهش وزن به بهترین حالت بدنی‌اش برسد.

* رقابت در برابر تیغ افسانه‌ای…دکستر جکسون؟

دکستر جکسون یک قهرمان است، ولی من از سال ۲۰۰۹ در زمانی که او عنوان قهرمانی مسترالمپیا را از دست داد، به صورت مرتب او را شکست داده‌ام. او از حدود ۱۰ سال پیش که من را شکست داده تا حالا دیگر نتوانسته است امتیاز بیشتری از من بگیرد. بله، او در مسابقه‌های بسیار بیشتری حضور داشته و بله، عنوان‌های قهرمانی او از هر بدنساز حرفه‌ای دیگری در IFBB بیشتر هستند.. ولی شما باید از خودتان بپرسید که اگر من هم در همه آن مسابقه‌ها شرکت می‌کردم، اگر من هم از زمان اولین قهرمانی‌ام در مسترالمپیا در کنار او حضور داشتم، آیا او همچنان هم همین قدر عنوان قهرمانی داشت؟ من که اینطور فکر نمی‌کنم.

* آیا «آقای فاتح» می‌تواند به آرزویش برسد؟

ویلیام بوناک باید برای قهرمانی در مسترالمپیا چه کاری را انجام بدهد؟ خب، اول از همه او باید از من عبور کند. من فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد، ولی آدم باید با خودش رو راست باشد و بداند که هر کسی که بر روی صحنه قرار می‌گیرد، یک عامل تهدید است. من فکر می‌کنم که ویلیام برای همه به جز من یک تهدید به حساب می‌آید. هیچ کسی نیست که بتواند با من مقایسه شود. من یکی از افرادی بودم که از اوایل کار ویلیام، وقتی که هیچ کسی او را نمی‌شناخت متوجه پیشرفت‌های او شدم و هیچ چیز بدی را درباره او نمی‌گویم.

رقیبان من همه بدنسازانی شگفت‌انگیز با اندام‌هایی شگفت‌انگیز هستند و به این خاطر به آنها امتیاز می‌دهم. البته من در اینجا به خودم هم کمی افتخار می‌کنم چون دلیل اینکه آنها خودشان را به این صورت تا سر حد توانایی‌هایشان می‌کشند، من هستم. هیچ کسی نمی‌تواند به چشمان من نگاه کند و بگوید من به بهترین بدن ممکن رسیده‌ام. گذشتن از من برای هیچ کسی آسان نخواهد بود. من در گذشته با بهترین شرایط آنها دست و پنجه نرم کرده و اما آنها نمی‌دانند که در ماه سپتامبر امسال قرار است با چه چیزی از طرف من رو به رو شوند. اگر کسی بخواهد در برابر من رقابت کند، هیچ چیزی کمتر از قهرمانی به حساب نمی‌آید.»



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *