می خواهم همیشه ۲۰ باقی بمانم

فیل هیث کمتر از ۵ ماه پیش توانست برای ششمین بار قهرمان مسترالمپیا شود و با رکورد شش قهرمانی پیاپی دوریان یتس، مساوی کند.

به گزارش پایگاه خبری بدنسازی و سلامت ایران، فیل هیث حالا فقط سه نفر را به عنوان پرافتخارترین بدنسازان تاریخ بالای سر خود می بیند؛ آرنولد با ۷ قهرمانی و رونی کولمن و لی هنی با ۸ قهرمانی در مسترالمپیا. آیا او خواهد توانست به عنوان پرافتخارترین بدنساز تاریخ، جایگاه خود را تثبیت کند؟

پاسخ به این سوال هنوز زود است. اما آنچه که مشخص است، فیل درحال حاضر رقیب مهمی برای اینکه نوار قهرمانی های متعددش را پاره کند، ندارد.  در این بخش، فیل هیث به سه پرسش جالب یک خبرنگار پاسخ داده است.

– آیا بعد از به پایان رسیدن مسترالمپیا زمانی را برای استراحت مشخص کردی؟

بله. من به پِلایا دِل کارمِن رفتم که در نزدیکی شهر کَنکون در مکزیک است. این یک فرصت بسیار عالی و به شدت ضروری بود که من بتوانم از همه چیز فاصله بگیرم.  امضا دادن ممنوع، فیگور گرفتن برای عکس‌های مختلف هم ممنوع. فقط من و همسرم و یک استراحت جانانه. به این دوره استراحت، به شدت نیاز داشتم.

– آیا هدف‌های خاصی را برای سال جدید میلادی داری؟

بله، اولین هدف این است که می‌خواهم در فصل استراحتم غذاهای سالمی را بخورم. من فکر می‌کنم که احتمال دارد در این فصل استراحت تا حدود ۱۳۰ کیلوگرم هم بالا بیایم و می‌خواهم این کار را با سالم‌ترین غذاهایی تا به حال در فصل استراحت خورده‌ام انجام بدهم. هدف بعدی که اهمیت زیادی هم دارد، این است که می‌خواهم وقت بیشتری را با خانواده و دوستان نزدیکم بگذرانم. سومین هدف هم این است که با دقت به حرفه و زندگی‌ام نگاه کنم و اجازه ندهم که همه چیز به سادگی از کنارم عبور کند.

– آخرین جستجویی که در گوگل انجام دادی چه بود؟

من به دنبال این گشتم که «چرا تردمیل‌های شیبدار اینقدر پرطرفدار هستند؟» نظر من روی تردمیل‌های بزرگی بود که به جای ۱۰ درصد شیب، حداکثر تا ۳۰ یا ۴۰ درصد شیب داشتند. کنجکاو بودم بدانم که این افزایش شیب تا چه اندازه‌ای می‌تواند مفید باشد و همینطور می‌خواستم بدانم که چنین تردمیل‌هایی چقدر قیمت دارند؟

-رقابت با حریفان چقدر جالب است؟

رقابت را به این صورت در نظر بگیرید: در ابتدای کلاس، همه نمره ۲۰ دارند. همه می‌توانند با انجام کارهای ضروری، نمره ۲۰ شان را حفظ کنند. بعضی از افراد با گذشت زمان، عملکرد ضعیف‌تری را از خود نشان می‌دهند، شاید نمره آنها به ۱۷ یا ۱۵ کاهش پیدا می‌کند و باید دوباره سعی داشته باشند که نمره‌شان را بالا بکشند. من می‌خواهم از همان اول در سطح ۲۰ باقی بمانم و اجازه ضعیف کار کردن را به خودم ندهم. من همه کارهای ضروری را انجام می‌دهم تا بتوانم این نمره ۲۰ را حفظ کنم.



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *